دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳

حل مشکل باز نشدن اینستاگرام

ربات اینستاگرام برترین ابزار افزایش فالوور واقعی با کمترین هزینه

حل مشکل باز نشدن اینستاگرام

۳۴۳ بازديد

حل مشکل باز نشدن اینستاگرام

 

اینستاگرام برنامه پرطرفدار این روز های جهان و ایران میباشد که طرفداران زیادی را برای خود جذب کرده است. اما در کنار این محبوبیت مشکلات عجیبی را با خود به همراه دارد که از این غول شبکه اجتماعی بسیار دور از انتظار و بعید میباشد، از جمله مشکل باز نشدن اینستاگرام و یا مشکل ورود به اینستاگرام و یا قطعی های بی دلیل که برای مثال به یک باره کاربر را از برنامه بیرون میندازد برای همین دلیل موضوع امروز مقاله مان در مورد نحوه حل مشکل باز نشدن اینستاگرام میباشد و توضیح راه هایی که میتوان با استفاده از آنها به حل این مشکل اقدام کرد.

 

 

راه های حل مشکل باز نشدن اینستاگرام :

همانطور که توضیح دادیم وجود مشکلات کوچک و اذیت کننده برای کاربران اینستاگرام در این برنامه قابل کتمان نیست مشکلاتی همچون کرش شدن اکانت و یا مشکل ورود به اینستاگرام که در ادامه مقاله امروز مان به عوامل علت خرابی اینستاگرام خواهیم پرداخت.

 

 

برنامه اینستاگرام را حذف و آخرین آپدیت آن را نصب کنید :

علت خرابی اینستاگرام شما شاید از قدیمی بودن برنامه اینستا باشد پس اولین کاری که برای حل مشکل باز نشدن اینستاگرام تان باید انجام دهید این است که اینستاگرام فعلی خود را، حذف نصب کرده و سپس آخرین بروز رسانی آن را دانلود و نصب کنید. بهترین و راحت ترین مکانی که میتوانید آخرین ورژن اینستاگرام را دانلود کنید مراجعه به گوگل پلی استور میباشد که با دانلود و نصب دوباره برنامه اینستاگرام به احتمال فراوان مشکلتان حل شود.

 

 

آیا به دنبال افزایش فالوور و بازدید اینستاگرام هستید؟

همین امروز کمپین تبلیغاتی خود را با تخفیف ویژه آغاز کنید و بازدید کننده کاملا واقعی برای پیجتون بیارید. ما برای شما بهترین و کارآمد ترین روش را پیشنهاد میکنیم با کمترین هزینه و بیشترین بازدهی

 

پاک کردن داده و حافظه پنهان اینستاگرام :

یکی از عوامل دیگری که میتواند باعث روشن گشتن علت متوقف شدن اینستاگرام شما بشود، حذف دیتا و حافظه کش در سیستم تان میباشد از این رو برای عملی کردن این روش مراحل زیر را به ترتیب در سیستم موبایل خود انجام دهید.

 

1_ وارد قسمت تنظیمات و یا همان setting گوشی تان شوید.

2_ در صفحه باز شده گزینه برنامه ها یا همان app را انتخاب کنید.

3_ اپلیکیشن اینستاگرام را از لیست برنامه های خود پیدا کرده و سپس آن را لمس کنید.

4_ صفحه ای که برایتان باز میشود احتمالا دو گزینه به نام های پاک کردن داده و پاک کردن حافظه پنهان در خود داشته باشد که به ترتیب همان clear cache , clear data میباشد که هر دوی آن را لمس کنید تا پاک شوند.

5_ اگر در صفحه باز شده این دو گزینه را نمیبیند به احتمال فراوان گزینه دیگری با عنوان ذخیره یا همان محل ذخیره وجود دارد که با لمس این کادر دو گزینه بالا برایتان نمایان میشود.

حل مشکل باز نشدن اینستاگرام

 

بعد از انجام مراحل بالا دوباره وارد برنامه اینستاگرام تان شده و اقدام به استفاده از آن شوید اگر باز هم با مشکل باز نشدن اینستاگرام تان روبرو بودید باید راه حل های دیگری را برای پیدا کردن علت قطعی اینستاگرام تان وجود داشته باشد.

 

 

بهره گرفتن از برنامه های تغییر آی پی :

استفاده از چنین ابزار هایی میتواند برخی از مشکلات را از جمله باز نشدن برخی از عکس ها در اینستاگرام را رفع کرده و شاید هم با تغییر آی پی گوشی تان علت خرابی اینستاگرام تان روشن شود و روشن شدن دلایل مشکلات دیگری که میتواند هر کاربری را از اینستا دلسرد کند را برایتان روشن و به احتمال بالا حل کند.

 

 

اکانت خود را دی اکتیو کنید :

در برخی از سایت ها مشاهده میشود که نوشته اند با دی اکتیو کردن اینستاگرام مشکل ورود به اینستاگرام را میتوان حل کرد ما نمیتوانیم قول صد در صدی حل مشکل مربوطه با غیر فعال کردن اکانت اینستاگرام تان را به شما دهیم اما به امتحانش می ارزد که برای دو ساعت اکانت اینستاگرام تان را غیر فعال کرده و سپس از طریق برنامه اینستاگرام تان آن را فعال کنید که شاید مستقیما وارد اکانت اینستاگرام خود شده و مشکل وصل نشدن اینستاگرام تان حل شود.

 

 

بازگشت به تنظیمات کارخانه :

اگر روش های بالا مشکل باز نشدن اینستاگرام و یا هر مشکل دیگری که شما را در استفاده از این برنامه اذیت میکرده رفع نشده باشد آخرین راه حل بازگشت به تنظیمات کارخانه گوشی تان میباشد که عملی کردن این روش میتواند تمامی برنامه ها و حتی عکس و تصویر و هر سند دیگری را از سیستم تان را پاک کند پس اگر با این موارد مشکلی ندارید همین حالا گوشی تان را به تنظیمات کارخانه برگردانید که شاید علت متوقف شدن اینستاگرام و یا مشکل وصل نشدن اینستاگرام تان رفع شود.

 

 

از مرورگر سیستم تان استفاده کنید !

اگر به هر روشی هنوز نتوانستید وارد اکانت خود شوید توصیه میکنیم فعلا تا حل مشکل ورود به اینستاگرام از سایت اینستاگرام برای ورود به اکانت خود اقدام کرده و برای این کار کار سختی پیش رو ندارید و تنها کافی ایست وارد مرورگر سیستم خود شده و آدرس سایت اینساگرام را جستجو کنید و بعد از بخش log in وارد پیج خودتان بشوید.

حل مشکل باز نشدن اینستاگرام

 

 

جمع بندی

هفته ی قبل بود که بنا به دلایلی مجبور بودم از اکانت اینستاگرام خودم خارج بشوم و بعد از چند ساعت دیگر که قصد ورود دوباره به اینستاگرام خودم را داشتم با مشکل باز نشدن اینستاگرام مواجهه شدم. تمامی راه حل هایی که در پست امروز مان توضیح دادیم را انجام دادم اما هیچ کدام باعث حل مشکل ورود به اینستاگرام بنده را حل نکرد از این رو مجبور شدم مدتی از سایت اینستاگرام برای مدیریت اکانت خود استفاده کنم البته بعد از مدتها این مشکل نیز رفع شد و حال میتوان از طریق همان برنامه اینستاگرام نیز وارد اکانت خود شوم.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.